Friday, January 29, 2010

Layan jiwang

Lagu sekelip mata kau berubah nyanyian lestari ni  memang aku suka bila teringat kisah dolu-dolu dan sedap melayan rasa jiwang karat. hahahaha. Kenangan di tinggal kan si dia memanglah amat menyakitkan hati. Tapi kenapa aku masih belum dapat melupakan dia. Kenapa kenkadang aku boleh teringatkan dia walhal aku tau dia sedang bahgia di samping keluarganya. Tapi nak buat macam mana kadang perasaan tu timbul tanpa disedari. Apa pun andainya dia bahgia sekarang aku hanya mendoakan dia dari jauh. Cuma kadang aku masih tertanya-tanya apakah salah dan silap aku. Adakah aku memang salah dan apakah kerana perbuatan keluarga aku menyebabkan dia marah atau pun dia yang telah berubah hati sehingga tergamak meninggalkan aku setelah harapan dan impian diberikan. Sampainya hati dia. Tapi tak mengapalah, aku anggap itu semua dugaan yang membuatkan aku tabah mengharungi kehidupan yang serba mencabar ini. Jadi layan je lah lagu jiwang karat tahap tak ingat ni. kekekeke



Sekelip Mata Kau Berubah - Lestari




Syahdunya ku rasa di saat ini
Suasana sepi membisu
Tersentuh hatiku dibuai kenangan lalu
Ingin kuluahkan hasrat di hatiku
Sudikah mendengarnya



Sebenarnya engkau masih ku sayang
Biarpun tak dapat bersama
Kau masih kurindu seperti waktu dahulu
Aku mengharap agar engkau mengerti
Curahan rasa ini



( korus )

Jika engkau sedang hidup bahagia
Jangan kau lupakan diriku
Yang terdampar kesepian
Ku dilambung ombak rindu
Yang hanyut dalam kelemasan



Mengapakah aku masih menunggu
Dan masih menagih kasihmu
Dirimu di mana...
cuma aku yang terus
Sabar menantimu tanpa jemu



Dulu kau menumpang kasih
Lalu kuberimu harapan
Sekelip mata kau berubah

Ooo... begitulah lumrahnya percintaan

No comments:

Post a Comment