Wednesday, January 19, 2011

Creative Blogger Award


*Nenong nenong nenong* Perhatian... perhatian.... aku dapat award yeh yeh. Tu dia mentang-mentang le keje kat KKM nak pakai siren ambulan lah  pulak hanya kerana dapat award pertama bukan kerana aku sakit ye tapi nak habaq mai  yang aku terima award dari Encik Mat Gebu. Alahaiiiii ada pulak dia kata blog aku creative. Huh pening sat *garu-garu pala* apa ye yg creative dalam blog aku. Rasanya biasa-biasa saje. Ye lah ikut suka hati aku le nak citer kalau agak nak ulasan selari hah tu dia panjang berjela, kalau agak nak ulas novel, hah tu dia walaupun tak pro tapi ikut suka-suki hati aku le kalau aku rasa sedap... hehehe ada pulak lagu tu... tapi apa pun TQVM Encik Mat... suka aku kalau boleh lompat memang dah lompat opsss (cam tak sadar diri je weiii ko tu pompuan apa... kang jatuh cam nangka busyuk huh padan tang muka aku.... teringat plak dolu2 dok kerusi sekali kerusi tu patah weiii cam nangka busyuk aku jatuh, En Azmi n Kasinah bantai gelakkan aku ....huhuhu...nasib takde pelanggan kat kedai  nun sempadan Bukit Kayu Hitam tu alahaiiiii nostalgia sih ) 

Ok lah aku tak reti nak membuatnya. Jadi kalau ikut kata encik Mat copy n paste hah aku copy n paste je lah ayat dia ye.... hehehe (dasar tak reti memanjang)


PENGERTIAN TENTANG AWARD INI ADALAH:-


PENCIL Yang Besar

Menunjukkan Kesenian Yang Begitu Peka Terhadap Blog Anda Dan Mencerminkan Sesuatu Nilai Penghasilan.

FILEM Bergerak Tanpa Henti

Menunjukkan AWARD Ini Di FOWARD Kepada Bloggerist Yang Betul-Betul Layak Menerima.

LOGO Bulat Berkelip-kelip

Jika Di Perhatikan Betul-Betul, Ia Adalah Manusia Yang Berkepalakan Monitor Komputer. Ini Membawa Maksud Anda Adalah Seorang Yang Begitu Bijak Menguasai Dunia Alam Maya Ke Globalisasi.



Untuk Maklum Balas Penerima AWARD Ini, Ikhlaskan Hati Untuk Membuat Entri/Posting Berkenaan AWARD Ini Dengan Kreatif Dan Penuh Estatik Beserta FOWARD Kepada 5 Orang Yang Betul - Betul Layak Menerima AWARD Ini. Anda Juga Boleh Meletakkan AWARD Ini Di Side Bar Atau Di Mana - Mana Yang Bersesuaian. Tinggalkan Comment Untuk Ucapan Manis Anda.

-THE END-


Ok aku nak  tag sapa ye... aku tak ramai kawan tapi aku selalu skodeng rumah depa ni... maklumle depa ni penulis dan kawan-kawan geng ulat buku. Tak pe ye. Sebab aku tak rajin blogwalking melihat rumah depa yang mungkin lagi canggih dan creative. Tapi nak habaq apa-apa pun rumah Encik Mat gebu mesti di jenguk walaupun sebentar sebab peresentation makanan dengan peralatan pinggan mangkuknya memang meletups tahap gaban n mata aku terus ceria tenguk masakannya walaupun kadang dia kata masakan biasa. Ala biasak le tu.... tapi kiranya dia punya lagi canggih manggih masakannya dan ilmu memasaknya yg berguna. Dasyat2 tu beb namanya. hehehe sempat lagi tu promote si tukang beri award. hahahaha bukan nak membodek  ya encik Mat...ikhlas hati ni weiiiii


1.     Nina Suria   
2.     Nazurah Aishah
3.     Wan  
4.     Iejay
5.     Geng Kicap

4 comments:

  1. salam...terima kasih sudi terima award tu...alah jgn ingat tak kreatip, setiap orang ada ke kretipan memasing.betul tak..betul tak....

    ReplyDelete
  2. okeh!! satgi kita buat. dah lama x dapat homework cenggini :)

    sayang kaknotie!

    ReplyDelete
  3. salam... haah betul juga tu encik mat. Tuhan jadikan setiap manusia punya kelebihan masing-masing. Apa pun bersyukur segalanya.


    Naz....muahhh lama sungguh tak jumpa*hugs kuat2 sampai penyet* opsss sian adik akak ni kang sakit susah la pulak.

    ReplyDelete
  4. kakkk...

    :( belum ada masa nak buat lagi laaa... nanti dah free sikit wan buat ya!

    ReplyDelete