Wednesday, January 10, 2024

Giveaway Sampul Raya Rare 2024 daripada Sultanah Cuya










 Assalamualaikum,

Hah sampul raya....wah best ni. Semangat nak sambut puasa pun berkobar-kobar. Ni kiranya Giveaway pertama dalam tahun 2024.

Permaisuri Cuya ni kadang sesekali dia menyinggah teratak buruk aku dan memberi salam kat rumah aku. Berbesar hati sungguh aku menerima kunjungannya. Yo lah bukan sonang sih Permaisuri coconut nak menyengah. 

Bila pi Istana dia emm macam-macam ado cuma masa tu aku tak nampak butang follow. Jadi kali ni bila dia menyeru kat rumah aku hah apa lagi aku pun sahut lah seruan dia. Hish bukan senang ni nak menerima kunjungan Permaisuri cuya ni. Tabik hormat kena di beri ni. hehehe


Apa pun aku juga menyeru sesiapa yang menyinggah rumah aku ni boleh lah menyahut kunjungan Permaisuri Cuya di Istananya. Kasi gempak gitu kata orang zaman sekarang.  

Apa pun kena ikut undang-undang Kerajaan Coconut lah ye atas perintah Permaisuri Cuya dan kerajaannya. Hah apa lagi ikut lah undang-undangnya seperti di atas. Aku follow blog je ye. Istagram ke tik tok ke emmm tak reti aku bab tu semua.  Kita kan old fesyen punya orang. Bila changgih sangat rasa macam cpu aku susah no nak hadam apa yang aku belajar. Almaklum le Ram slow ikut zaman. hehehe

Hah apa lagi meh le ikut aku beramai-ramai pi Kerajaan Sultanah nak bagi sampul raya. Hah apa lgi jom jom jom jom heboh-heboh........ jom jom jom jom heboh-heboh

9 comments: