Monday, April 25, 2011

Parking depan kedai kain


Lokasi: Jalan Bunga Tanjung 9b, Taman Putra, Ampang, Selangor
Tarikh 25hb April 2011 pukul 7petang

  Kali ini terjumpa encik Ning aka Pilibomba di hadapan kedai kain pula dan di hadapan shopping kompleks Paragon dimana terdapatnya The Store. Seperti biasa masalah parking di hadapan encik Ning aka Pilibomba.

Ni di ambil dari sudut tepi.



  Dan ini di ambil berhadapan dengan kenderaan yang telah menghadang encik Ning aka Pilibomba tersebut. Malahan selepas mengambil gambar tersebut ada sebuah kereta parking disebelahnya sambil membunyikan horn pada saya kerana saya menghalang dia meletakkan kenderaan disebelah kenderaan diatas. Nasib baik dia tak marah-marah saya kalau tidak saya ambil nombor kenderaannya dan saya tayang di dalam blog ini. hahaha.

No comments:

Post a Comment