Tuesday, September 20, 2022

Wordless Wednesday dulu Duke sekarang Suke

 





Assalamualaikum,

Alhamdulillah Highway Suke dah hampir siap. Walaupun belum sepenuhnya tapi lega lah kalau dah siap nanti. Selagi tak siap kalau lalu bawah dia kat Bandar Tasik Selatan tu emmm memang berdoa panjang selalu lah apa lagi bila pernah berlaku tragedi di tempat pembinaan tersebut. Sampaikan dah ambil nyawa lagi....teringat van kilang...malahan ada benda yang jatuh atas kereta orang pun ada dan kebetulan pulak anak jiran kat Taman. Seriau je kan bila berlaku macam tu.

Suke Highway ni dia buat lalu belakang rumah kita orang je kat Bukit Teratai tu dan kalau siap hah memang sonang le terus ke toll Sungai besi. Tapi tenguk ada 3 toll emm kena redho le  

Apa pun sebutannya Suke ke Sukeee ke Suki ke hah pada orang muo punya ayat suke-suke ler kite lalu hehehehe. 




9 comments:

  1. Seramnya kalau berlaku tragedi di kawasan pembinaan begini.
    Bandar Tasik Selatan tu.... adeeehhh teringat lagu jiwang karat Cinta Bandar Tasik Selatan. Tak silap Olan yang nyanyi...ke sape hihihiii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang ada tragedi dulu tu, sebab tu selagi tak siap memang berdoa panjang bila lalu bawahnya. Haah olan sesekali layan jiwang best kan

      Delete
  2. kemajuan perhubungan cepat saja berubah walau terpksa lalui tragedi apa pun kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. MMR2 dah terlalu jem teruk jika musim perayaan sehingga berderet kenderaan. Bagus juga kalau Highway tersebut dapat mengurangkan kesesakan di MRR2.

      Delete
  3. Memang seram lalu bawah highway belum siap. Mengucap siap-siap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau takpe. Masa kejadian tu memang buat kita berdebor je kalau lalu bawahnya. Apa lagi terpandang-pandang benda atas tu yang jatuh ke bawah. huhuhu seriau beb.

      Delete
  4. yg lalu BTS seram...yg tinggal kat BTS ni lagi seram nak lalu situ hari2 sbb nak hadap jem

    ReplyDelete