Wednesday, November 3, 2010

Indahnya ciptaan tuhan...Subhanallah

  Entah mengapa setelah balik dari Tanah Ratu ada cerita yang masih belum langsai tapi aku telah di landa tahap malas mengupdate cerita yg tahap gaban dan kronik sekali..... huhuhu adakah kerana kerja yg menambun atau pun kerana angin pus-pus melanda...hanya aku yg tau....hehehe tapi tadi aku dapat email dan gbr yang begitu indahnya ciptaan tuhan daripada soul. Jadi aku nak tepek le kat sini. Cerita gie tanah ratu dgn gbr yg banyak nanti dulu lah ye. Sebenarnya banyak kisah yang hendak di ceritakan sempena dalam bulan oktober yang dah berlalu tapi tu le entah mengapa angin rajin tak mai-mai lagi. Padahal aku jeles tgk org lain mengupdate blog saban hari. Tapi bila diri sendiri huh ambik kau....nak jeles org plak da... alahaiiii teruk sungguh penyakit ku ini.... oh prince william   setelah berpegangan tangan dengan mu, aku di landa virus malas tahap tak ingat.... hehehehe tapi kerja tetap jalan ye sebab tu tanggungjawab di pejabat.





















Subhanallah maha besar Allah yang menjadikan sekelian alam semesta. begitu indahnya ciptaan tuhan. Cantik kan. Bila aku buka gambar yg soul hantar ya allah mengucap panjang aku dengan keindahan ciptaan tuhan yang berwarna-warni. Hish hish kalau le boleh pergi ke tempat macam ni menyaksikan kebesaran Allah ya allah tak tahu lah nak cakap macamana. Sebenarnya banyak perjalanan yang telah di lalui rasa bersyukur yang teramat sangat di atas  segala kurniaan allah terhadap hambanya ini. Macam kawan kak kam pesan semasa kami bersembang sambil minum teh tarik buatannya, sementara hayat masih ada ni berjalan lah kita sepuasnya di muka bumi allah ini menyaksikan ciptaan tuhan. Dengan itu kita akan sentiasa mengingatiNYA dan bersyukur selalu atas nikmat yang diberiNYa pada kita yang tidak ternilai harganya. AMIN

No comments:

Post a Comment