Saturday, February 19, 2011

Karnival sure heboh karangkraf

 Baru-baru ni karangkraf buat karnival di pejabatnya di Shah Alam selama 3 hari iaitu 28 sehingga 30hb jan 2011. Selama ini aku hanya kirim kawan je novel-novel alaf21 tapi masa besday Teta hari tu bila aku tanya kaknoor dan nacha nak pergi tak ke karnival tersebut. Depa kata ok jadi aku pun on ajelah. Tapi tak nak pergi hari sabtu sebab nak buat Ot , jadi oleh kerana semuanya free hari ahad jadi beronggeng le kami ber3 ke Shah Alam. Bawa peta tapi berpusing juga le kat area tu sebelum pusing balik ke roundabout bawah flyover sebelum jumpa destinasinya. Cuaca pada mulanya muram terus menitiskan airmatanya. Manakala aku pulak dengan tiba-tiba di attack selsema. Wacha....virus selsema....jadi sepanjang jalan dengan cuaca yang sejuk apa lagi le asyik le hacum hacum je bersin sampai rasa nak tukar hidung yang bersih sikit tak berpenyakit. Ajeeeee. Sorile kaknoor n nacha virus selsema bertebaran satu kete. Alahaiiiiiiii.

Maka sampai je ke tempat karnival berpayungan le kami sorang satu payung. Ala leceh sungguh le nak bawa payung. Dah le aku asyik bersin  aje, lagi nak pegang payung lagi, nak belek novel lagi alahaiiiiii tersiksa sungguh. Oleh kerana kesiksaan disebabkan selsema aku cuma beli 8 buku aje..... Aje ... hahahaha yelah kan. Kalau tak mesti lagi banyak aku borong tapi sebab selsema jadi tak rasa selesa nak belek lama-lama. Lagi pun jarang woooo Alaf nak bagi 30 persen harga novel baru selalunya 20 persen je. Pertama sekali aku tuju ialah buku terbaru kak min. Dan pagi tu kak min ada. Penulis lain seperti Hani Fazura (aku sambar buku terbaru dia), Lyn Dayana (sipnosis buku dia macam best je sambar satu juga), Aisya sofea pun ada juga serta sorang penulis baru yang aku tak tahu. Novel aisya sofea yang terbaru  Masih Setia  aku dah beli dah tapi terlupa nak bawa padahal dah tau dia ada. Jadi aku bawa le yang lama nak minta sign.

Ni yang aku beli

Penulis Hani Fazuha dengan hasil terbarunya. Best sesangat. Kategori JK ahaks..

Penulis Aisya Sofea

Asyik menandatangi novelnya. Top penulis Alaf ni tau.

Wah nacha dan iejay bukan main dok ralit.



Kak meen dengan buku-buku hasil nukilannya. Congrats kak

Lynn Dayana dgn novel Juara Carta cinta... best kategori JK ahaks

Aku, nacha dan ryn bersama novelis yang bertugas pagi Ahad tu... Tahniah semua best citernya. 

2 comments:

  1. Notie, buku yang kita beli mcm serupa aja :D

    ReplyDelete
  2. Lorrr ya ke...mesti dah golek2 baca... huwaaaa kita lum abis lagi le baca. Hish tak leh jadi ni nak baca novel nak baca novel nak baca novel... hehehe

    ReplyDelete