Wednesday, May 29, 2019

Selamat Hari Raya Aidil Fitri 2019




Assalamualaikum,

    Pejam celik pejam celik....sekejap je dah nak raya. Ramadan pun tak puas lagi , dah nak Syawal.  Bagaimana kalian semua menyambut Ramadan tahun ni. Alhamdulillah syukur dapat bertemu Ramadan. Semuga Allah panjangkan lagi usia bertemu Ramadan lagi pada tahun hadapan. Amiin 



Semuga Allah kurniakan kita rezeki yang melimpah ruah dan kesihatan yang baik, agar kita dapat menjalani ibadah dan kehidupan dengan lebih berkat dan di rahmati Allah sepanjang hayat. Aamiin.



Bersempena nak menyambut hari raya ini saya dengan penuh takzim, memohon ampun dan maaf jika selama ini ada terguris rasa dan hati sepanjang saya mencoret didalam blog ini juga dengan  kehidupan yang telah berlalu. Amboiiiii ayat syahdu sungguh naaaa..... hehehehe rasa lemah longlai lah pulak guna ayat syahdu mahdu tangkap leleh ni.hehehehe padahal kita ni brutal....tapi dalam hati penuh taman bunga. Tak caya....hah setepek gambar



 Apa pun selamat hari raya buat kalian semua. I luv You 12345678910. Tanpa kalian semua, sunyi dan sepi lah rumah aku ni. Apa pun terima kasih ye selalu jenguk teratak aku yang selalu hambar dan tawar rebeh ni. Opss puasa. hehehehe Apa pun terima kasih sejuta lemon.


                                    SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN

14 comments:

  1. Selamat Hari Raya, maaf zahir & batin..semoga bergembira di hari raya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya maaf zahir batin buat nohas sekeluarga

      Delete
  2. Assalam,
    selamat hari raya, maaf zahir batin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam. Selamat hari raya juga buat cikgu amie sekeluarga di sabah. Semuga ceria di hari raya.

      Delete
  3. Replies
    1. Selamat hari raya. Selamat berkunjung ke taratak hamba. Jemput lah masuk tapi kuih tak nampak bayang pun. hehehehe

      Delete
  4. Uishhh... Kembang idung tu hidu bunga... he he he...

    ReplyDelete
  5. fuyohh bunga tulip tu makk., hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya wak memang bunga tulip hidup segar dari ladang lagi.

      Delete
  6. "I luv You 12345678910" <---- mana cukop hihhi

    ReplyDelete
    Replies
    1. cukup le tu JM 10 angka tu dah banyak tau

      Delete
  7. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works
    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:: {Universalcardshackers@gmail.com}

    Visit our Website for more Info: https://automatictellers.webs.com
    ®

    ReplyDelete