Monday, May 1, 2023

Selamat Hari Raya 2023

 



Assalamualaikum,

Apa khabar semua. Orang dah balik KL baru lah nak ucap selamat Hari raya. Balik kampung emmm memang tak hadap le blog ni semua.  Apa pun kemeriahan hari raya tetap meriah di sana sini.

Hari ni baru naik kerja hah baru lah nak ucap Selamat Hari raya pada kamu semua. Semuga Bulan Ramadan dapat kita jumpa lagi di tahun hadapan. Semuga Allah kurniakan kesihatan dan rezeki untuk bertemu Ramadan lagi.

Tahun ini buat pertama kalinya aku dapat duit Raya dari big bos aku.....hah nampak tak dah tua bangka baru orang nak bagi duit raya. hahahahaha tapi cakap betul lah selama ini boss -boss akusebelum ini  tak pernah bagi duit raya. Tapi kali ni bukan big bos je bos kecik pun bagi malahan cc aku pun bagi. Alhamdulillah mudahan Allah gandakan rezeki mereka yang bermurah hati bersedekah kepada staff mereka. Aamiin

Jadi masih lagi dalam bulan syawal aku memohon sepuluh jari kaki dan tangan memohon ampun dan maaf jika ada ketelanjuran tulisan aku yang mengusik hati nurani kalian yang membacanya. Maaf lah ye. Dan aku maafkan semua makhluk di muka bumi ini kecuali orang Israel sebab dia ganas asyik nak serang orang palaetin apa lagi di bulan Ramadan bulan yang mulia ini. Jahat kan orang Israel tu. Emm geram aku.  Ya lah orang Islam Palestin sibuk menjalani ibadah puasa dia sibuk nak hentam orang palestin. 

Apa pun semuga Allah mengampunkan dosa aku sepanjang bulan Ramadan yang baru berlalu. Aamiin

6 comments:

  1. Selamat menyambut raya
    maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  2. Salam Aidil Fitri, kak notie, maaf zahir & batin.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam aidil fitri juga buat nohas. Maaf zahir dan batin

      Delete
  3. Walaupun da terlambat, nak cakap juga Selamat Hari Raya kak..

    ReplyDelete