Thursday, March 3, 2022

Jom Join Giveaway Syazni Rahim Blog Nak Masuk Tingkatan 1!



Assalamualaikum,

Wah lama dah tak join GA kengkawan. Hah ni tiba-tiba nak join lah. Mana tahu ada rezeki di 1hb bulan Syaaban ni. Apa pun sebenornya nak sokong kengkawan juga walaupun kadang aku ni tengelam timbul rumah kengkawan tapi apa pun kengkawan tetap di hati aku. chewahhhh bukan bodek ya tapi ikhlas di hati nurani ku. hehehehe


Ok tak susah meh jom join ikut step by step yang aku dah buat ni. Jom jom jom jom  heboh heboh eh


 1. Buat satu post entri bertajuk : Giveaway Syazni Rahim Blog Nak Masuk Tingkatan 1!

     aku :  Sedang dalam proses nak buat dan bila post je nanti ting siap doh.


2. Follow Blog Syazni Rahim. 

    aku : dah lama follow bila terjebak masuk rumah kawan yang lain.


3. Letak banner giveaway di atas dan backlink kan ke entri giveaway ini. Kalau tak dapat klik kanan (terutama yang menggunakan desktop), guna Snipping Tool ya!

   aku: mula-mula tak tahu camno backlink tu sekali klik sana klik sini emm tak tahu le jadi ke tak ni. Kalau klik banner pi rumah tuan tanah hah jadi le kalau ke negara antah berantah ampun ya tuan rumah. bab bab changgih manggih ni aku slow sikit belajor maklumle berkarat sikit ingatan hehehe


4. Kalau nak bagi panjang sikit, bolehlah ceritakan entry SR yang mana yang kalian paling ingat? Dan kenapa? (Tak wajib)

    aku: Maaf lah SR entry SR masih banyak tak hadam lagi almaklum le tengelam timbul        sekejap muncul sekejap hilang entah kemana....maaf le yang ni tak pasti mana best...tapi bila kata penulis hah yang ni aku bukak mata sikit almaklumle geng selalu penulis novel apa lagi kalau ulat buku. 

Rupa-rupanya bila belek-belek sidebar SR yang blog dia dah masuk tingkatan 1 aku pun belek le side bar rumah aku lorrrrrr hampir nak sama tahun cuma di hujung tahun je. wah diam tak diam dah nak 13 tahun rupanya blog aku. hehehe...dah tua rupanya eh cam ada idea je nak sambut anibersari kut. Itu nanti lah mungkin boleh jadi idea untuk kongsi rezeki ya. Insya Allah. Mana tahu tahun ni rezeki aku Allah mewahkan.  Aamiin.


5. Selepas selesai semua, bolehlah publish dan submit link entry kalian itu ke ruangan komen di entry giveaway ini.

     aku: hah dah siap nanti aku submit ya SR tunggu aku datang...yeh yeh yeh


6. Tarikh akhir untuk submit link penyertaan kalian ke ruangan komen entry giveaway ini adalah pada 20 Mac 2022!

     aku: hah apa lagi kengkawan meh jom join reramai....yolah weiiii



Bismillahirrahmanirrahim

24 comments:

  1. hahahha...kelakar la akak ni..terhibur kita baca.
    good luck.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha idea merapu mari emmm hentam saje le

      Delete
  2. good luck kak notie! wah sama-sama otai ni blog nak masuk form 1. saya sekolah rendah lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah tak perasan rupanya udah lama berblog tapi bahan entah apa-apa le ikut dan tuan rumah. hehehe

      Delete
    2. Bahan ikut dan tapi seronok juga membacanya

      Delete
  3. Replies
    1. Aamiin....ala wak saje suka-suka. Support geng blog

      Delete
  4. Hahaha! Adehhh lawaklah sis! Anyway tenkiu sebab sudi turut serta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah tuan rumah sudah datang....maaf le tak sempat bentang carpet merah..terima kasih sudi jenguk

      Delete
  5. semoga ada rezeki nanti..good luck

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum, anda adalah salah seorang pemenang! https://www.syaznirahim.com/2022/03/PEMENANGGA.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam.....wah tak sangka mencuit hati tuan rumah. TQ SR

      Delete
  7. Replies
    1. idea spontan je tu. TQ sudi datang....tak sempat nak uluq kopi dan biskut

      Delete
  8. Hi, jemput join GA Cuya ya...https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2022/10/giveaway-contengan-cuya.html

    ReplyDelete